mari beramal dgn klik je at gambar tue....


Click here for Myspace Layouts

Saturday 3 September 2011

kongsi minom botol air

owke
mungkin ade sesetengah orang tu die
ta kesah,n ade yang kesah
tapi saye
siyezly aku cakap
aku memang agak kesah
dan aku agak sensitif bile adee og
kongsi air dgn air
terutama bile die men ambik je
lain larh kalau die tu membe aku
tapi nie ta
bawu je knal bpew 1 jam
dah nak kongsi air dengan aku
lantak larh ape orang kat
sekeliling aku nak cakap aku nie ape
aku memang agak kesah sikit
dah larh orang tu ta sama jantina dgn ak
lagi la aku rase geli dan jijik

kalau kongsi minoman
gune straw tape la
saye ta kisah sangat.
kalau orang tu saye kenal sangat pown
ta de nye aku nie nak rase geli

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...