mari beramal dgn klik je at gambar tue....


Click here for Myspace Layouts

Wednesday 31 August 2011

bila saye bosan

bile saye bosan
perkara pertama yg akan saye 
lakukan adalah
mule2 bangun dari atas katil
tewuz menuju kearah
meja tulis
turn on lappy kesayangan
tunggu beberape mint ta pown bpe saat je
n than saye mule klik pade
broadband celcom yg sempu teramat sngat
name je liputan terbesar dan terluas
tapi tersangat larh lembap sebenarnye
sorry kayh pade pencipta bodbnd celcom neh
(scrrittttttt-------ade mahluk asing plk msk bilik)
pengacau betol larh..
owke than
bile bodbnd dah on
klik pade google
n than ape lagi clik blogger in sign in
than ubahsuai sumtin yg ta kene lam notebook aku neh
sebenarnyekan
blogger nie seumpama
sebuah buku diary
ye la dimana kite jadikan nye sebagai tempat
kite menchoretkan sesuatu
macam yang tengah aku buat nie
walaupun aku cipta blog nie atas dasar
bukan untuk tontonan sape2 tetapi
hanya tatapan saye sendiri
huhu...
dan saye saje je nak share2 an public
sharing itu kan caring

blog aku ni ta de la cantik ane pon
cam og len punye
bab tu la ta popular...hehe
walaupape pon ta de pape larh
yang penting unutk keseronokan je
dan untuk kepuasan sendiri
itu bagi aku larh
ta tau la pada og len kan..kan..kan??

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...