mari beramal dgn klik je at gambar tue....


Click here for Myspace Layouts

Sunday 31 July 2011

BARANG PALING AKU SAYANG

fuhhh"...akhirnye siap gak blog page aku ni,,
kepala aku pown dah pusing pening tadi hehe....
kat sini untuk tulisana pertame nie
sye nak certe kan tentang
barang peribadi yang amat aku sayang sekali
lebih dari segalanye mereka nie semua adlh nyawa saya
mereka nie la kawan sejati sye dimuka bumi nie
sewaktu mereka masih ade lagi disisi saye
meh sye tunjukkan ape bnde tue...

tadaaa....ini la die

motorola c168..,.ak punye kaler putih
aku sayag henzet nie
sbab ini henzet pertama yg mak ak belikan
untuk aku time aku form 2
wlupun ade 2 lgi henzet yg lbh dulu aku gune
ke lebihan henzet nie tade la hebat mana bgi og len la
lau bagi aku henzet nie ade bnyak keistemewaannye tersendiri
1st,senag nak taip mz
2nd,ringan je,kecik,nipis,
3,ad radio leh dgar lagu...gugu


nie barang kedua aku sayang...
mp3 cd walkwan,,mak aku belikan utk aku time..er
mungkin masa aku berada diform 3 kutt...
lupe serasa macam kat form 2 gak...ngrr~~ntah le lupe
kelebihan bnde nie kat saye ialah
bole ilangkan kebosanan saya bila saya keseorangan dirumah
saya memang dari kecik salu sorang2
kadang2 je berada dikelompong yang ramai org time tue


numb 3 lak ialah ini...
bende nie bawu lak bnyak function kat saye dan korang gak kn2..
sye dapt bnde nie time dapat duit PTPTN hehe...
suke dapat duit bnyak...dah lame da sye mgidamkan bnde nie
nak mintak kat mak ta dapt so ini la peluang nye!! yeayy...


nie benda yang tersangat penting dalam kehidupan seharian saye..
tanpe due2 bnde nie memang ta dapat bernyawa larh jawapnye
lau lappy tade,,ta de guna lak bodbnd
lau bodbnd ta de lak.
ape gune ade lappykan
nie ayah belikan aku time aku 18taun..
sebelum aku continue study aku...
thankz a lot ayah..syang ayah ngan mak..


uwahhh"1st time tgok twuz terpikat...
saye dpat bnde nie taun lpaz sempena birthday18th saye
saye suke sngat ta jadi niat nak beli sony ericsson touch screen..
sebelum nie saye memang da ade henzet touch screen
tapi screen die da broken so saye lak malaz nak baiki balik
so saye beli balik,,kebetulan time tue nk birthday saye
so sye minta la at mak an ayah...hehe


t-shirt nie aku sangat sayang,,
walaupun almari aku da penuh dengan t-shirt len
tapi aku sangat menyayanginye dan merindui kehilangan nye....
dah puas da sye cari kat merata tempat...
mungkin diterbangkan oleh angin kali atauuuuu...
ada maling dalam umah nie,,

owke larh...
tulisan tentang barang paling aku sayang dah pown abiz
hehe...tunggu la untuk tulisan yang akan datang ye...   








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...